90ZOBRAZENÍ

Zpomalený metabolismus je u lidí sice normální, ale nic příjemného to není. Čím pomalejší klidový metabolismus, tím méně kalorií spálíte v případě, že nic neděláte. Takže laicky řečeno: čím rychlejší metabolismus, tím lepší. Rychlý metabolismus je snem asi každého.

Ovšem co dělat, pokud ho chcete zrychlit? Ať už ho máte zpomalený nebo normální, pojďme se podívat na to, co Vám může pomoct.

1. Hydratace

Ačkoliv se to nezdá, tak i dostatek tekutin je pro Váš metabolismus důležitý. Voda našemu tělu velmi prospívá. Pokud jste dehydratovaní, metabolismus se zpomalí. Snažte se dodržovat pitný režim a pijte převážně vodu :)

2. HIIT trénink

Intervalový trénink, který nás nutí cvičit v rychlých intervalech. Intervalový trénink je velice účinný a jako bonus Vám zrychlí Váš metabolismus ještě dlouho po cvičení.

3.  Pikantní jídla

I když je to pro někoho překvapením, tak právě chilli papričky obsahují složku, která zrychluje metabolismus. Proto neváhejte a udělejte si třeba pálivý oběd. 

4. Káva

Nejen, že spousta lidí bez ranní kávy naprosto nedokáže fungovat, tak má i příznivý vliv na Váš metabolismus. Zrychlí ho. Kofein se pomalu vstřebává do krve a podporuje činnost Vašeho metabolismu ještě několik hodin po vypití. Dobré je do kávy přidat trochu bílkoviny, třeba smetanu či mléko. Zároveň je káva dobrá i pro osoby trpící nízkým tlakem.

5. Zelený čaj

Zelený čaj obsahuje vysoké množství antioxidantů. Současně opět zrychlí Váš metabolismus.

I když někdy jen malé popohnání metabolismu, i přesto je to pro Vás dobré.

Zkusíte některý z těchto urychlovačů?