73ZOBRAZENÍ

Láká vás jóga, ale ztrácíte se v množství různých škol? Zorientujte se s naším bleskovým přehledem a najděte cvičení, které vám padne na míru!

Relaxační jóga

Co od toho čekat: Dlouhé pozice vyžadující precizní práci s dechem za použité pomůcek, dokonalé uvolnění všech svalů.

Co by se vám mohlo líbit: Solidní porce duševního i tělesného odpočinku.

Co by se vám líbit nemuselo: Někdy je těžké (téměř) nic nedělat. Chcete-li se při cvičení vyřádit, vyberte si něco akčnějšího.

Iyengar nebo Anusara

Co od toho čekat: Důraz na dokonalé provedení každé pozice s použitím pomůcek.

Co se by se vám mohlo líbit: Naučíte se rovnoměrně zatěžovat svaly (nejen při cvičení) a správnému držení těla.

Co by se vám líbit nemuselo: Pomalé tempo – instruktor individuálně pomáhá každému z cvičících.

Ashtanga, Vinyasa, Flow, Power Flow

Co od toho čekat: Rychlý sled posilovacích pozic, který vám rozproudí krev.

Co by se vám mohlo líbit: Ostřejší tempo ocení zejména ti, kdo rádi cvičí až do úplného „vyšťavení“.

Co by se vám líbit nemuselo: Nováčci, které neznají jednotlivé pozice, mohou mít problém držet krok.

Bikram, Barkan, CorePower

Co od toho čekat: Pozice zaměřené na výdrž a to všechno v tropických podmínkách.

Co by se vám mohlo líbit: Teplo vám pomůže docílit efektivnějšího protažení.

Co by se vám líbit nemuselo: Pokud nemáte rádi horko, není Bikram jóga nic pro vás. V teple rovněž hrozí větší riziko, že to s protahováním přeženete a ublížíte si.

Vybrali jste si?